16 Nisan 2014 Çarşamba

AYS' NOTU

Canim,tatlim,herseyim,kuzum oyle canı sıkılıp yazı yazmıs bende cok begendim paylasıyım dedim iste ays notu:

Özledim, sevdim, öptüm, kokladım. Çok sevdim seni, hayatımı sana adadım. Sen oldun benim herşeyim, hayatım. Peki seni bu kadar çok severken, sen ne yaptın? Sevmedin, anlamadın, hep kaçtın. Ama kızmıyorum sana, sende haklısın. Kızmıyorum çünkü senin hayatın, vazgeçersin ya da sonuna kadar seversin, seçersin ayağına kadar gelir şans, istersin olur herşey. Sevmiyorum aslında bir nevi intikam almak istiyorum, canını acıtmak istiyorum ama korkuyorum, gözlerimi açıyorum kıyamam diyorum, vazgeçiyorum. Ben değer veriyorum aşk sana, çünkü biliyorum sonunda bana güleceksin. Hayatımın anlamı bu gece de rüyama bekliyorum seni. Çünkü kimse rüyalarıma karışmıyor, seni sevmemi engellemiyor. Sevgilerle, sevdiğim. Gülüşünden öpüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder